czwartek, 23 maja 2019

Exploding box na urodziny dla dziewczynki

Cześć :)




Exploding box można wykonać na każdą okazję.

To co znajdziemy w środku pudełeczka zależy tylko od kreatywności i wyobraźni zarówno osoby zamawiającej, bo to ona jako pierwsza rzuca pomysł na wykonanie takiego prezentu, jak i od mnie, czyli osoby realizującej zamówienie, gdzie efekt końcowy jest właśnie w moich rękach. 

Czasami dajecie mi dowolność wykonania, a innym razem wybieracie konkretne motywy, kolory itd. 
Super jeśli wiecie coś o obdarowywanej osobie, co lubi, czym się interesuje, wtedy można stworzyć coś naprawdę fajnego i indywidualnego, co z pewnością spodoba się odbiorcy.

W projektach przestawionych poniżej miałam dowolność wykonania. Postawiłam na to, aby było kolorowo i wesoło.

 URODZINOWY EXPLODING BOX DLA 2-LETNIEJ DZIEWCZYNKI














URODZINOWY EXPLODING BOX DLA 6-LETNIEJ DZIEWCZYNKI 

 













Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za to, że tutaj jesteście.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i motywuje mnie do dalszej pracy!