czwartek, 3 listopada 2016

Ślub w czerwieni


Witajcie!



 Oto powód mojej długiej nieobecności - ŚLUB :)

Kolorem przewodnim wesela była czerwień, bo to właśnie najbardziej ten kolor kojarzy nam się z miłością.


Zaproszenia - postawiłam na prostotę, kremowe z dodatkiem delikatnego koronkowego papieru i czerwona wstążeczka jako główny motyw.

Podziękowania dla Gości - w formie malutkiego rozkładanego pudełeczka, z krótkim wierszykiem i słodką niespodzianką w środku.


 Zawieszki na alkohol - kilka różnych wierszyków, czerwona wstążeczka i parzenica jako kolejny motyw przeplatający się w dodatkach ślubnych.


 Winietki - robione na podstawie zaproszeń, taka ich troszkę mniejsza wersja :)


 
Bukiet ślubny i butonierka - z moich ukochanych czerwonych róż.


 Czerwone buty - których nie mogło zabraknąć :)


 Samochód - w delikatnym czerwonym wystroju.

Pudełko na koperty -  drewniane z ażurowymi wzorami.


 Chusta góralska i kierpce - towarzyszyły mi podczas sesji w plenerze.

Na koniec kilka ujęć z pleneru w górach:






Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za to, że tutaj jesteście.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i motywuje mnie do dalszej pracy!