wtorek, 15 stycznia 2019

Kartki urodzinowe dla dzieci

Cześć!!!
 
 


Witajcie w Nowym Roku :) Czy wiecie, że mój pierwszy post na blogu pojawił się w styczniu 2015 roku? Możecie go zobaczyć: Tutaj <3
 
Czyli jestem już z Wami 4 lata :) Dziękuję Wam za każdy projekt, za wyzwania, które mi stawialiście, za nowe pomysły, uwagi i w końcu za słowa wdzięczności, uśmiech na twarzy i za to, że z chęcią do mnie wracaliście. To wszystko dawało mi wielką siłę do działania! 

Pomału chcę wrócić znowu do tworzenia, choć nie ukrywam, że nie jest to łatwe opiekując się małym niemowlaczkiem :) Podziwiam wszystkie MAMY, które wracają do pracy po urodzeniu dziecka. Ale wierzę, że dam radę!

A skoro o dzieciach mowa, to przedstawiam Wam dwie karteczki na 7 Urodziny dla chłopca. 

W pierwszej wykorzystałam motyw gór, bo jest to chłopczyk z Bukowiny Tatrzańskiej :)





Druga kartka z motywem gwiazd, bo Urodziny były w grudniu, przed Świętami Bożego Narodzenia.






Dziękuję Wam za to, że jesteście!

Pozdrawiam,
Aśka



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za to, że tutaj jesteście.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i motywuje mnie do dalszej pracy!