wtorek, 10 listopada 2015

Podziękowania dla Rodziców

Cześć!

Podziękowania dla Rodziców - czyli coś bardzo osobistego, wzruszającego i pięknego!




Tegoroczny sezon ślubny pomału dobiega końca, choć są oczywiście Pary które decydują się na świąteczny, zimowy Ślub. Myślę, że magia Świąt Bożego Narodzenia dodaje jeszcze większego uroku temu wyjątkowemu Dniu, ale dla mnie minusem jest zima, której nie lubię!
Dlatego dziś jeszcze pozostajemy w jesiennych Ślubach.





Jak widzicie tym razem miałam okazję zrobić Podziękowania dla Rodziców, starałam się by wszystko ładnie ze sobą współgrało i wyszło jak najlepiej, jednak w tym przypadku nie jest tak ważny wygląd zewnętrzny, a środek, słowa jakie Młodzi zadecydowali zapisać na kartce papieru i przekazać je swoim Rodzicom.


W gonitwie załatwień do Ślubu, warto na chwilę zwolnić i pomyśleć o najbliższych, szczególnie o swoim przyszłym Mężu, czy Żonie, ale i też o swoich Rodzicach - bo to dzięki Nim tutaj jesteśmy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za to, że tutaj jesteście.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i motywuje mnie do dalszej pracy!