środa, 21 stycznia 2015

Quillingowe kwiaty

Witajcie!

Quilling jest fascynującą metodą dzięki której można ozdobić różnego rodzaju kartki okolicznościowe, zaproszenia, a nawet prezenty. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka przykładowych quillingowych kwiatów, wiem że nie są idealne ale ciągle się jeszcze uczę.

1. Różyczki









 2. Stokrotki





3. Słoneczniki


4. Kwiaty "zwijane"


Na razie tyle ale postaram się przygotować, też inne wzory, bo możliwości jest naprawdę dużo.

Mam też nadzieję, że uda mi się kiedyś zrobić samodzielnie jakiś kurs dla Was, tymczasem dla tych którzy chcieliby spróbować zrobić kwiatka samemu odsyłam do kursów z których sama korzystałam robiąc pierwsze kwiaty:
- kurs na różyczki: http://paper-paradise.com/tutorial-papierowe-rozyczki/
- kurs na stokrotki: http://madebyziuta.blogspot.com/2011/04/post-3.html

Zachęcam do spróbowania, bo nic tak nie cieszy jak prezent zrobiony własnoręcznie i od serca!

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za to, że tutaj jesteście.
Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo cenny i motywuje mnie do dalszej pracy!